Tenta-P.

Nu är det tentaperiod för oss kog.vetare i Skövde. Vi har en essäfråga på tre delar att svara på. Jag har kommit ganska långt i min tack och lov. Ett flervalsprov att klara. En uppsatsa att skriva med deadline nästa fredag. Sen mina vänner, åker jag hem och är "ledig" en vecka. Ska jobba en vecka på norrlands, ska bli skönt med ett litet break i vardagen.



Min nya boplats under tentaperioden. Dricker numera mängder av te, tidigare kunde det bli öl lite nu och då till vardags och what ever. Tänk vad man blir som man umgås, lite läskigt ibland. = Omge dig med människor som får dig att må bra och tar fram dina fina sidor. Istället för att uppmuntra rent onödiga och trasiga beteenden.

Mellan uppsatsskrivande och tentor så hinner man med shopping som tidsfördriv/paus. (Inte alltid så bra)
Nu är jag helt färdigpreppad inför vintern med ny jacka och nya skor. 



Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback