Söndag.

Då var det söndag igen och det känns helt okej. Tillbringade ett par timmar med att skriva klart min essä (i bakistillstånd) och nu har jag precis kommit hem från Tess och hennes numera väldigt fina lägenhet! Ordnig och reda på alla nya möbler tjusigt värre var det där. Blev bjuden på fruktsallad och det var inte helt fel, drack kaffe till det som gjorde mig lite speedad så nu snurrar huvudet fullt av alla idéer till framtiden som ska påbörjas. Ibland är det häftigt hur saker kan länkas samman och skapa något nytt och stort.

Till veckan ska jag träffa storcheferna och ikväll ska jag skissa på lite case. Åh vad livet är härligt ibland, ytterligare en dörr att kliva in igenom. So long.



Kommentarer
Postat av: Terese

Vad härligt det låter Jempa!

Håller dessutom alla tummar på fredag, det vet du!

2011-10-24 @ 22:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback