Time flies.

Ibland, eller ofta undrar och förundras jag över tiden. Tiden läker sår. Time will change. Change you.
Jag har tagit mig igenom tiden. Den där jobbiga tiden och nu står jag här. Såren har blivit ärr, ärr som alltid kommer finnas kvar. Ärr som symboliserar mina val och handlingar jag gjort, som jag äntligen kan acceptera. Förändrad är kanske ett bra ord, och ibland saknar jag den där tjejen jag en gång var men ofta är jag glad att att hon har gett plats åt en ny.

Året börjar närma sig sitt slut och jag är så glad över det. På nåt sätt känns det symboliskt och fint att året ska avslutas och slutligen sätta punkt för allt som varit. Det här året började på det mest tragiska sätt och fortsatte så genom resten av året. Den delen av mitt liv har haft sitt avslut men även andra sår har tagit plats i mitt hjärta under senare tid. Jag har haft tur för trots allt som hänt, speciellt den sista månaden så har jag fått dela det med personer i mitt liv som betyder så mycket.



Jag antar att söndagar är en dag då många funderar över livet. Jag brukar göra det men inte på ett dåligt sätt, mina söndagar är ofta fina. Det enda som saknades idag var solen på min löprunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback