nöta bort och hoppas innerligt

Fredag, veckan har varit lång och tung. Är så glad att jag har Tessan här som får dagarna att kännas lite bättre, våra promenader har verkligen varit guld värda. Utan dej hade allt varit så mycket jobbigare.
Ikväll ska jag möta upp Tessan och en kollega till henne + vänner för lite vin på Katalin, blir nog bra. Glömma min tunga skugga för en stund och bara ha det trevligt.
Dags att skaka bort tårarna och sätta på leendet, jag som alla andra klarar att vända från det här. Jag ska vända.

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag håller med Jen, våra promenader har lyst upp många mörka tunga kvällar. Du tar dig igenom det här och jag finns alltid här bredvid precis som du gjort och gör för mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback