söndag!

Idag har jag haft en sån där "pretto"-dag. Alltså jag vaknade helt av mig själv cirka 07.30, gjorde iordning långfrukost. Sen vidare till spinningen, som var ett Hårt pass!

Sen hem, snabb dusch och iväg till jobbet där jag skrev journaler och preppade inför kurs på onsdag i cirka 3 h. Helt nöjd med min insats idag.

Liiite skillnad mot förra söndagen då jag låg bakis som en ost i sängen hela dagen haha! Omväxling förnöjer som dom så fint säger.


Imorron åker jag och min kollega till sthlm för lite konferens i dagarna två. Alltid trevligt att åka bort!


Bjuder på två gamla godingar så längre (tur att vi blir snyggare med åren!)

haha!





Imorron kommer min fina kille äntligen hem! Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Terese

Haha ja det där va fan inga fagra bilder du Jempa hahahaha

Postat av: ola

Jag längtar! :)

2011-03-28 @ 19:53:18
URL: http://www.aboutamericanow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback