Livet är en dans med svåra steg

Allt är inte så självklart och enkelt som folk vill ge sken av.
Livet är inte så enkelt och fluffigt rosa som man skulle önska att det vore.
Här sitter jag på bussen till Heby (don't ask) och det känns riktigt bra ändå.
Visst, allt hade kunnat vara så mycket enklare i en annan värld men just nu lever jag i den här och tänker göra det bästa av det.
Lämnade även in lite spännande papper till min yrkesutvecklare i dag.
Jag håller mina tummar på att det kan gå vägen!
Ha en fin fredagskväll och Grattis till min fina vän Tess som fyller år idag! Du förtjänar den bästa av helger!

Kommentarer
Postat av: Terese

Tackar så´mkt fina Jempa!

Postat av: Lisa

Kloka ord, allt går bättre här också. kram

2011-03-09 @ 00:01:43
URL: http://twiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback