Jag är så jävla less på det här nu.

Idag var en lång dag. Jag längtar iväg. Jag längtar så till Malta. Min bror ringde precis och sa att han följer med. Känns så kul. Eventuellt följer min andra storebror också med. (Ni borde ha lyssnat på mig direkt (som vanligt:) ).
Vi funkar bra på resor ihop. Vi blir liksom ett bra team.


Men åter till idag. Jag fick sms av Madde som skrev att vi skulle äta på Taket idag. V-dalas Nation. Mycket trevligt. Jag, Madde, Erica och några apotekarvänner som senare dök upp. 


Började läsa min preppmattekurs idag. Jag anmälde mig till den första men jag önskar att jag fick tid till de andra två också innan hösten kommer. Första är 5 hp, del två är 3 hp och sista kursen är 7.5 hp som är en högskolemattekurs. Intro.


Jag vet att det inte låter rimligt, men det vore himla bra att hinna nosa lite på alla tre. Hinna klart en vet jag att jag gör. Gärna två, och nosa lite på den sista iaf..


Sofia Karlsson, hon har så himla fin röst. Gammal låt som fortfarande funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback