Third time-No time.

Imorron är det måndag. Sista dagen på arbetet innan semestern. Ska.Bli.Så.Skönt.
Känns nästan overkligt. Var SÅ längesen jag var ledig, alltså helledig. Inget jobb. Inget extrajobb. Ingen telefon. Ingen mail. Ingen matte. Inga måsten. Bara Vara Ledig, och göra det Jag vill. 
På tisdag åker vi till Malta: sol bad och vin. Kommer bli Kungligt!






Den här gången var jag stark. Jag sa nej. Nej, till dig och nej till att ännu en gång som slutar med ett ännu mer trasigt hjärta. Jag sa Nej till dig, och Ja till mig. Oss finns inte längre, så det behövde jag inte svara på. Det förstörde Du för fem månader sen utan att försöka laga det. Du har aldrig velat laga det du har förstört.
Du vill bara ha mer. 




Kommentarer
Postat av: Terese

Hoppas Maltaresan blir superfin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback