min helg

Den här helgen har varit så bra.
I fredags tog jag tåget hem till Härnösand, när jag väl kom fram möttes jag av vitt vin och räkor hemma hos mor.
I lördags drog vi (jag mamma jonas och daniel + ett gäng hundar) ut på en skidtur, skönt att komma ut i skogen och känna alla dofter!
Lördagskvällen spenderade jag delvid hemma hos pappa där han bjöd på en riktigt fin middag, sedan efter ett par glas vin fick jag skjuts av daniel till lisa där vi pratade om afrika och killars styrkor och svagheter.
Idag åkte vi till mormor en sväng och åt lite lunch, nu sitter jag här och väntar på att resan till Uppsala ska vara slut, bara en halvtimme kvar som tur är..
Imorron är det måndag igen, men jag ska iväg till Ramnäs i dagarna tre, precis vad jag behöver.
Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Terese

Åhh det låter hur härligt som helst! Vad kul att det blev så bra! Ses i veckan nån dag om vi har tur och lyckas tajma in det:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback