Hej och hallå.

Omtumlande vecka, minst sagt. Jag är numera 25 år och enligt min vän J så är jag nu vuxen. Hur gick det till..? Hur som, Lång händelserik vecka. I onsdags sprang jag bort i Östhammarsskogen och senare på kvällen hade vi Julklappsspelet på jobbet. Blev ingen vinst för mig i år. Chefen tog mina paket.



Onsdags i motorikrummet på jobbet, iförd en klänning jag köpte under en annan livstid. Beyond Retro. Här inne har vi CPUP-mätningar på kidsen.

Födelsedagen (torsdags) spenderades på bästa sätt och avslutades naturligtvis med miss T på Tilltugg. Ikväll väntar besök från tjejgänget, (minus T som saknas) ikväll ska det drickas vin och umgås. Senare avslutar vi kvällen med klackarna i taket. Ha en fin kväll och Glöm Inte bort vad du är värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback