same same, always.

Idag har jag äntligen klätt om den sista stolen. Jag gillar ekotänket och jag tycker om att ha en lägenhet som inte ser ut som en ikeakatalog. Men. Jag klarar inte riktigt av gamla tyger och stoppningar som jag inte vet var de har varit, vem som har suttit där och gjort gud vet vad. När man ska öppna inpackningen vet man aldrig vad man kan hitta. Lukten är äcklig också och den lukten hamnar på mina händer när jag tar i tyget.
Men jag gillar ekotänket och nu är det äntligen gjort.





Det enda jobbiga är att jag har köpt en fotölj också som jag tänkte klä om. Nu vet jag faktiskt inte om jag klarar av det. Funderar skarpt på att lämna in den och få det gjort. Misstänker att den kommer vara äckligare än alla 4 stolar tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback