På Gillet i Stret!

Nu sitter jag i Min lägenhet och äter lite kvällsfika. Har varit ute och sprungit/promenerat tidigare. Måste ta det lugnt med mitt stackars knä som jag har diagnostiserat som löparknä, så det blir en kombo nu framöver tills det har blivit bättre igen.




Jag har gjort hittat en ny favorit. crisp med keso blandat med avocado och gurka under det. Vet att det ser äckligt ut men det är skitgott. Mättande också för den delen till skillnad från den där jäkla skogaholmslimpan vi blev bjuden på i helgen..



Över till helgen, den har varit kanon. Kunde inte ha kommit lämpligare. Jag fastnade inte på kort i helgen men det fanns andra som gjorde det:



Jag har gjort det mesta jag tycker om att göra: Dansat, hängt i solen, vandrat i skogen och hitta många spännande saker, spelat volleyboll, och umgåtts ännu mer. Vi var några som avslutade helgen med att fara iväg till Sigges Loge och dansade till klockan två. Sen åkte vi tillbaka till Gillet och grillade korv. Vi var ganska trötta imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback