lördag

Idag har jag haft en lugn dag, kommer inte ihåg när jag hade en dag för mig själv senast. Har inte spenderat en helg i Uppsala sen 6 veckor tillbaka, så det är på tiden att jag bara är hemma och tar det lugnt. Verkligen inte sugen på något upptåg ikväll.





Det där pappret på bilden är mitt fina träningsschema som jag fick av min snälla sjukgymnastkollega i fredags innan träningen idag. Träningen gick inte ok, fick av någon underlig anledning "När jag äntligen kom upp ur havet på Malta"-känslan så då var det bara att strunta i alltihopa (var ändå på sista övningen) och åka hem.


Har hunnit med mycket idag annars, köpte även mitt livs första såg. Riktigt bra sådan och riktigt bra storlek (den får plats i min snickarlåda)!

Den ser ut som en kniv men kan arbeta som en såg kan jag lova!


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback