lördag

HELG! Så skönt, ska snart iväg på lite träning. Tanken var att jag skulle på spinning men min sömn är inte som den borde. Har jättesvårt att sova hela natten utan att vakna (pigg) när man borde sova. Så lite combat får det bli istället. Går ju fint för det är ett väldigt bra pass just nu!
Sen skulle jag och Tess iväg på en liten seconds turné men vet inte om jag hinner både det och hitta en present till en viss soon to be 25 åring nere i Lund!
Emma smygfotade mig och J när vi var i Härnösand för några helger sen. Han ville lära sig en låt men han var inte så vidare bra. Stora baskethänder passar inte riktigt på pianotangenterna haha.

Kommentarer
Postat av: Terese

Haha söt bild!

Vi får ta secondrundan en annan helg, helt klart.

Postat av: Josefin

Hej hej

Ja det var helt underbart =) Roligt att höra ifrån dig! Hör ju lite skvaller från mamma din som jag har träffat på några agilitytävlingar.Kram

2010-10-17 @ 12:14:24
URL: http://www.flyingflames.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback