the perfect day!

Ja nästan en helt perfekt dag idag.

Började 08.00 med tenta i grammatik, skrev i två timmar.
Sen hem och åt lunch, vidare till spegeln för lite gym.
Efter det åkte jag ner till stan för att köpa lite vin och passadepå att gå lös på hm, två klänningar, två koftor och ett par leggings. Gött med lite shopping efter tenta.
Sen drog jag ut på skidtur i skogen tillsammans med mor och hundarna.


Nu: tentafest!

  

Jag ikväll.
Jag vet att ni gillar dubbelhakan på bild nr 1.
ADIOS.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha häng på min och heléns dubbelhaksträning :) ha så kul på festen!

Postat av: flisan

Är det någon slags oskriven regel att när man passerar 21 strecket är det dubbelhakan överallt!! Hälften av bilderna från snö6 är det dubbelhakan på mig. Inte ok alltså!

2009-02-20 @ 14:15:24
Postat av: tess

Haärligt du, låter som en given dag. Lite shopping gör alltid en flicka glad dessutom.

2009-02-20 @ 16:41:30
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback