pizza

Idag blev det pizza till middag, så gott!
Väl på pizzerian fanns en TV som visade MVT. Ni kanske kan ana vad som hände då?
Jag blev helt fast i TV:n när vi väntade på pizzan så jag hörde inte när pizzakillen ropade på mej att dom var klara. Jag fattade ingenting när Emma puttade på mej lite nervöst och sa JENNY! Jag blev utskrattad av de tre pizzakillarna kan jag lova. inte ok av mej. Måste verkligen skärpa mej med tvn.

Ikväll blev en lugn och skön hemmakväll med Let´s dance. Vi drack kaffe och åt lite efterrätt bestående av glass med hallon och björnbär till det. mjau vad gott.


Håller just nu mina tummar att bror har lust att följa med till ikea imorron, är lite sugen att fara men inte själv.


Guten nacht.


Kommentarer
Postat av: tess

haha, den där har man varit med om med dig ett par gånger du, du blir verkligen HELT inne i TVn haha

Postat av: Helén

HaHaHa det är skönt att höra att du är ditt vanliga gamla jag! saknar de gånger man har suttit och pratat en lång stund för att efter en stund inse att man tydligen pratar för döva öron! haha fantastiskt. måste bara fråga, "mjau" vad är det för uttryck igentligen?!?! hahaha roligast idag

2009-02-21 @ 17:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback