no ikea.

Nix, blev ju inget ikea. Var ner på stan här istället och hjälpte bror att välja gardiner till vardagsrummet som nu är omgjort. Hoppas det blir bra nu. Sen var jag in på kallings IGEN för att köpa samma örhängen som sist. Tredje gången på ett halvår jag var in där nu för samma ärende. Måste verkligen få bättre koll på mina grejor och sluta tappa bort allt hela tiden.

Ikväll blir en lugn hemmakväll igen. Har inga bättre planer så det blir melodifestivalen och lite popcorn tror jag.


Har en "känner-mej-nere-dag" idag. Är väl sådär. Fick ett mess av kära Sandy idag och kom på hur mycket jag saknar att alltid ha en massa vänner runt omkring som, precis som jag har dålig fantasi på att hitta saker att göra lördagar som denna. Verkligen inte så att jag inte har vänner här men dom har ju annat för sej än att hänga med mej jämt haha! Blir ju så när man pluggar och har en verklig vardag.

/klagomuren.

Kommentarer
Postat av: Carro

JAG finns!

Postat av: flisan

jag hade gärna hängt med dig istället för tt tvingas gå på en patetisk tråkig klassfest

2009-02-22 @ 00:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback