morfar 81 år!

Har precis kommit hem från firande hos mormor och morfar med tårta och diverse kakor.
Kommer inte ihåg när jag var hemma och firade en födelsedag senast, har ju varit i Umeå de senaste åren och då missat alla goda tårtor som min kära mor alltid gör då någon fyller år.

Morfar 81 år!



Jag lovar att tårtan var godare än vad den ser ut att vara!

Passade på att sova till elva idag då vårt studiegrupps-möte blev inställt. Drog till gymmet istället, så skönt att vara där då alla andra människor jobbar!
Lisa: jag har betalat snö6! Tack för påminnelsen
Vårat lag heter så fint: Don´t make war, make love! (Visst var det så?)

Kommentarer
Postat av: tess

härligt att gymma lite du!

Postat av: Lisa

Ack du har fel Jenny vi heter, Make Love Not War!! HAha men så snygga vi kommer att bli!

2009-02-11 @ 14:12:49
Postat av: tess

hahaha fan vad rolig du är Jen. Tur du har koll på slagorden!

2009-02-11 @ 15:08:47
URL: http://teresealex.blogg.se/
Postat av: jen

oops, svårt att ha koll på alla dessa ordspråk haha

2009-02-11 @ 16:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback