release me/vår sista dans

Vi åt jordgubbspaj och såg Coco Chanel-filmen igår, den var över förväntan!  Trodde att den skulle vara lite seg men den var riktigt bra och så fina kläder de hade i filmen. Önskar att de funkade här och nu också. Men kanske lite för franskt för Uppsalas Nationer på lördagkvällar haha!

För övrigt så var det skönt att inte vakna upp bakis idag! Har varit på combat och fick lite nytändning på det faktiskt. Sist jag körde det var i Umeå på IKSU för kanske två år sen?!

Dags att ta tag i det där.

Imorron är det måndag och sista veckan innan ledighet i ungefär två veckor. Gud så skönt! Bra att ha ett jobb där man själv kan bestämma hur/när man ska jobba!






Kommentarer
Postat av: Terese

Snygg rubrik. Jag tycker mig känna ett styng av igenkännande.

Kan tänka mig att du suckar efter ett romantiskt franskt mode, du och Sandy haha:)

Postat av: Terese

Snygg rubrik. Jag tycker mig känna ett styng av igenkännande.

Kan tänka mig att du suckar efter ett romantiskt franskt mode, du och Sandy haha:)

2009-12-13 @ 21:28:25
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback