Måndag!

Idag har jag haft en jättebra dag på jobbet! På lunchen gick jag och två arbetskamrater ut och satt oss i solen en stund, så skönt med lite solstrålar på ansiktet! Sen blev det att jobba över till kvart över fem idag när jag egentligen skulle sluta jobbet fyra. Men det är bra, då får jag in lite mer flex. Fast idag när jag kom till jobbet låg jag 15 h back på just flexen. Systemet tyckte tydligen att jag skulle jobba helg...hm.

Snart ska jag möta upp S för lite middag på stan. Får se vad hon har för bra ställe att erbjuda! :)

Ha en fin kväll folket!

Kommentarer
Postat av: terese

Kul att det gått bra på jobbet! Ha en kul kväll!

Postat av: Jossan

Vi kommer att behålla en valp, tiken, den andra ska bo hos Anders moster så vi tar med oss honom i påsk när vi ska hälsa på dem =). Och förresten, grattis till ditt nya jobb!! Roligt att du verkar trivas!

2009-04-07 @ 08:10:17
URL: http://halllon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback