ångest.

Sitter och försöker packa. Ska packa kläder för åtta veckor och det är ingen lek kan jag lova. Varför kunde inte jag få scrubs som alla andra ska ha? Inser min handledare hur mycket mer kläder jag måste ta med nu.. annars hade jag bara behövt ta med träningskläder och kläder att ha i lägenheten vi ska bo i.

LESS! Och ångest.





Jag kommer sakna min lägenhet och iksu! Kommer ju komma hem vissa helger men ändå.
Ska ändå vara glad i oturen att jag har Tess med mej i ö-vik..hade varit mycket värre att vara där själv.


Nu ska jag fortsätta packa och plugga innan bussen går..


/ J


Kommentarer
Postat av: lisa

Det kommer säkert bli kanoners! Ska du se man kan bli less på scrubs också, sedan har du ju möjlighet att hälsa på mig också! Tjoho!

2008-10-14 @ 22:33:47
Postat av: Carro

klart att jag sja bju på kaffe! =) Jag som älskar kaffe...haha

Postat av: Rebecca

vilket fint rum :)

2008-10-21 @ 01:01:43
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback