My friend Lisa (Risa)

Lisa ringde mej för några dagar sedan.
Hon har fått en förbannelse. Tydligen har en tant där nere i zimbabwe skickat någon slags
woodooförbannelse över henne. Kan dom färdas över kontinent och hav?

Jag håller dock mina tummar för att woodoo inte existerar men OM det nu gör det så får vi hoppas att förbannelsen inte funkar för tanten kan varken uttala hennes namn rätt och har inte något hårstrå från henne så i praktiken borde det väl inte funka?

Jag råkade dock skratta när hon berättade det för mej.


Kommentarer
Postat av: Risa!

Hola! MAn kan ju hoppas att det inte blir nån woodoo nej! Att Willson fick åka skyller jag helt på sveriges askassa flygtingpolitik och migrationsverkets lagar! SÅ än har kärringen inte lyckats!!! Ost ikväll jag är laddad!

2008-03-20 @ 16:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback