Onsdag

Är riktigt sugen på fjällen just nu, skulle inte sitta helt fel med Hemavan eller Kittelfjäll, för att inte tala om Åre..
Men ibland får man glädjas över andras lycka, mina bröder är just nu i Alperna.
Förstår inte varför dom inte ville bjuda med mig gratis?

Annars rullar vardagen på. Har praktik på Handkirurgen NUS just nu, vilket är spännande.
Idag slutade det med att jag fick ett litet skrattanfall i smyg när en läkare blev utskälld av en patient till exempel.
INTE OKEJ
Sen hade vi en stor stjärna på besök idag också (får ju inte nämna namn så ni får gissa er till vilket)
Kan dock avslöja att han är STOR!


Dagens låt: Kent - Kevlarsjäl, mycket bra låt



Kommentarer
Postat av: Tess

framför allt mkt bra text skulle jag vilja säga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback