"Hej jag är blond och jag är från Sverige.."

Ungefär så kände jag mig idag när jag insåg att brevet jag skickat till ett Universitet i Nya Zeeland var ett formulär för att få information angående denna skola postat till sig och inte ett personligt mail till den ansvarige för utbildningen. Och den lilla rutan där jag skev mitt fina, välskrivna och genomarbetade brev var "Comments/Questions for customers service."
Hur tänkte jag då och varför??

Mitt tips från mig till dig är: Läs ALLT och NOGA innan du skickar iväg ett mail till ett Universitet i ett annat land.

So Long

Kommentarer
Postat av: Tess

hahaha, härligt första intryck=). äh, men de komemr bara skicka vidare det till rätt person vet du, vem som helst kan ju läsa fel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback