Fiskskålen på huvudet!

Ja, alla som varit trogen och läst min blogg, vet ju att mitt andra blogginlägg någonsin här på
bloggen handlade om en liten sagofigur med en fiskskål på huvudet. (Jag snubblade dock på mållinjen den gången)
Jag har sökt i ett år efter denna figur med skålen.
Jag har letat och letat och nu har jag hittat han!
BARBAZOO!

image94
(Kanske inte den bästa bilden men det var den enda jag hittade på internet)

Nu kan jag sova lugnt ikväll!
ENJOY

so long

eller just ja, kvällens låt
framönskad av Helén: Celine Dion - Think Twice

Kommentarer
Postat av: Elle

Hehe :)

Postat av: Helén

ja och jag fick tinnitus på köpet! inte helt okej. Låten är given

2007-09-21 @ 23:29:59
Postat av: tess

haha härligt Jen Äntligen, slipper vi höra mer om denna skål-fisk-figur.
Då akn jag med sova sött i fortsättningen ahha

2007-09-22 @ 10:34:54
URL: http://teresealex.blogg.se/
Postat av: Johnnyhelena

Very useful information. Thank you!

2010-05-06 @ 11:46:01
URL: http://johnnyhelena.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback