okej?

Fredag förmiddag
Min familj är då konstig
Mamma vill bestämt att jag skulle komma hem till mattis konfirmation, och så klart tänkte jag
man måste ju ställa lite..

men tydligen så:
Daniel (16 åriga lillebror): For precis iväg till sthlm för att gå på Linkin Parks konsert i globen så han är inte här under konfirmationen

Henrik (Min äldsta bror): kommer inte hem för konfirmationen, okej han bor i malmö lite långt att fara för det..

Morfar (största klotet): han anser tydligen att hans stigsjö-kör är viktigare så han måste vara med på deras pingst framträdande i stigsjö kyrka.. okej? mormor är asarg men gammal och grå som han har blivit så lyssnar han inte.

och här sitter jag i härnta,yran i umeå. tack folket :)
nä men det är kul att vara hemma och känna lugnet så det blir nog braaa..


nu ska jag försöka komma iväg på en löparrunda...so long!

Kommentarer
Postat av: Helén

HaHaHaHaHaHaHaHa!!! men fyyyy, jag hade blivit galen!!! haha men se det positivt du kommer inte göra åt massa pengar, va full o bakis hela helgen och du kommer förhoppningsvis inte gör anåt du ångrar!!! som det finns en stor chans att vissa andra av oss kommer göra haha

Postat av: jen

hahaja man ska ju se det på ljusa sidan :)

2007-05-25 @ 12:11:33
Postat av: Helén

precis! blunda o gå vidare som jag burkar säga!

2007-05-25 @ 12:20:03
URL: http://helenrosell.blogg.se
Postat av: tess

hahaha, men fy faan, hade blivit galen jag haaha. Men jag håller med Helèn, se det från den ljusa sidan!!

2007-05-25 @ 15:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback