update

har även jag varit lite dålig på det här med att uppdatera bloggen men här kommer lite:
helgen var intressant!
ifredags var jag med tyrus och jossa, kände lugnet och surrade lite.
var ut i lördags. förfesten var nice, hade jättetrevligt, men hej jenny som var alldeles för full för att det skulle vara okej, inte bra. förlåt filippa för att jag är störd i huvudet ibland, inte ens värt att gå in här vad jag gjorde men ibland tänkter man inte för fem öre helt enkelt.
mådde som jag förtjänade dagen efter, DÅLIGT
mamma hade även glädjen att få ut mej till stugan och skura fönster i detta tillstånd. inte kul kan jag lova!

sen gick dock jag och flippo till donken, riktigt gott med lite strips!
GÖÖTT

summan av kademumman blir att jenny edin ska vara nykter på midsommar och ett bra tag framåt kan jag lova! :)
ska ha en lugn och skön midsommar med flisan(lisa) flippo jossa mats och mårre, plus fler folk om det vill sig till!
gobbamat och sedan ska jag agera taxi till min bror (jonas)och hans polerzzzz haha'

nu: lite pump, so long!


Kommentarer
Postat av: flips

haha du såg inte glad ut när du hade putsat fönster=)

Postat av: Helén

hahahah självklart ska mammorna ha nåntingt man ska göra när man mår som värst haha. fylletaxi är alltid trevligt! en annan lär nog va snorfull så vill du va taxi i södern får du gärna komma haha. (även om vi ska va i mitt hus så lär det ng behövas haha)

2007-06-19 @ 22:04:12
URL: http://helenrosell.blogg.se
Postat av: jen

HAHA ja då behövs verkligen taxi för din del helen haha!

2007-06-19 @ 22:33:32
Postat av: tess

Hahhaa givet Jen.
Men helen kan ju alltid tjacka en polistaxi:D hahahaha. Been there done that...haha

2007-06-20 @ 16:24:08
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: jen

haha ja givet, lätt att hon måste. Men om hon väljer det alternativet får hon nog inte välja slutdestinationen, då väljer nog föraren den åt henne. haha

2007-06-20 @ 16:45:09
Postat av: Helén

hahaha ni är bara avundsjuka! haha

2007-06-20 @ 22:51:15
URL: http://helenrosell.blogg.se
Postat av: tess

Hahaha så sant. Kan bli svårt att övertala polisen att köra henne ner till stan eller annan önskad destination. Frågan är om vi verkligen vill att det ska sluta så..haha
Hahaha, jag är inte avundsjuk, jag fick ju åka med i polistaxin:D! (Dock va det din förtjänst min sköna! haha)

2007-06-21 @ 15:37:53
URL: http://teresealex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback