midsommar

Blev en bra midsommar till slut :) tack ändå jossan för erbjudandet :)
jag jossa och filippa åt en massa gobba grejor här hemma sen for vi iväg på fest hos mats
var kul att träffa alla gamla ansikten igen! var ju säkert ett år sen sist!
sen for vi hem hit igen och drack lite te och surrade en massa
agerade även chaffis under kvällen, blev en aning less på slutet så det gick lite fort där på slutet,
inte bra, men klockan var mycket och jag ville heeeem!

Kunde även konstatera att det var lite trafik ute på vägarna igår, samt att det var en del på vägen som inte borde suttit bakom ratten.

gårdagens låt måste nog bli: you can't hurry love - the supremes
haha! det genomgående temat under kvällen tror jag


nu ska jag duscha, sen handla, sen fara ut till stugan en sväng!


have a nice day!


Kommentarer
Postat av: tess

Härligt att det blev en bra midsommar till slut babe:)

Postat av: flips

smugge! smucke? hmm

2007-06-24 @ 11:53:39
Postat av: Nicolaiemine

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2009-03-27 @ 09:46:19
URL: http://nicolaiemine.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback