då får jag be om ursäkt!

ja, det är väl dags att be om ursäkt till baltic. borde väl skriva ett brev eller nåt..haha
ungefär så här skulle det se ut:

Hej Bäste Baltic.
Jag har varit er trogne hyresgäst i ett år nu och jag vill framlägga följande ursäkter till er:
Förlåt för glasskivan i kylen som har gått sönder.
Förlåt för det uppbrända hålet i loftgången som jag och 310 är skyldiga till.
Jag vill även be om ursäkt för den numera borttappade nyckeln till lägenheten.
(vilket även kostar mej 1500 kr )
Jag är så klantig!

inte mycket att göra åt!
sånt är livet.. haha

nu är det helg! ska bli så skönt att få sova till nio imorron! hela fyra timmar mer än de senaste nätterna!
imorron ska jag och jossa gymma lite sen ska vi dra en sväng på stan!
senare på kvällen ska jag, jossa och tyra ut till tyras stuga för att basta och dricka öl! ska bli givet!

ses eller hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback