utgång

igår blev det en spontan utgång! (bilder kommer sen)
det var riktigt trevligt! träffade en massa människor som man inte träffat på länge bland annat jenny från min gymnasieklass!
kände dock inte igen henne först för hon hade både färgat och klippt håret!
träffade även en full chef, vilket var väldigt roligt haha!
var också väldigt bra musik på dansgolvet, vilket inte brukar hända så ofta!

fick också skjuts hem, skööönt! slapp även denna gång gå upp för berget! :)

nu ska jag hoppa på min älskling! (cykeln) och fara ut till mormors stuga och se om hon har nåt gott att erbjuda i matväg

 so long

Kommentarer
Postat av: flips

då får jag be om ursäkt att jag var lite naiv här borta, jag är så dum! eller vad är det man säger..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback