geting/bi

ja jag kan då inte skillnaden mellan dessa två djur!
men men nåt av dom var det som kom krypandes här på tangentbordet för cirka fem min sedan, dåligt stressad jag blev då kan jag lova!

satt i lugnan ro och kollade lite på internet då en geting/bi kom krypandes förbi min hand, inte helt okej!
till råga på allt tog jag dagens tidning (som jag ännu inte hunnit läsa btw haha) och dödade den på tangentbordet!
så nu kan jag inte läsa tidningen heller för den är det en massa inälvor på!

trodde ett tag där att jag hade mosat djuret förmycket, så tangenterna var förstörda. men icke :)

image62


so long!


Kommentarer
Postat av: helen

hahahaha!!!!!!! kan se paniken lysa i dina ögon! hahaha. men helt rätt att döda den jäveln!

2007-07-07 @ 15:36:36
Postat av: Tess

hahaha inte lätt det där du Jen!

2007-07-07 @ 19:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback