fredagen den 13:e

hm ja efter denna dag så är jag nog skrockfull!
ska skriva allt i punktform så det blir lätt att läsa haha!

# Kom till jobbet kl06, världens obefogade mensvärk, två alvedon hjälpte inte.
# Glömde mobilen hemma
# Batteriet tog slut i mina hörselskydd=ingen radio idag på jobbet (jag som alltid brukar ha extra batteri med mej men inte ïdag)
# Vid lunch berättar kim (arbetskamrat) att vi måste hinna med att hyvla 10 pkt innan vi skulle sluta för dagen.
dvs jobba över till minst 17.00
# På lunchen berättar pappa att den nya glasdörren till stugan är spegelvänd så den är bara att skicka tillbaka (han har väntat en och en halv månad på denna, hade börjat riva ut väggen och lejt folk som skulle fixa det till veckan.)
# Vid 15 blev det haveri på klyven, vilket resulterade i att vi inte fick något virke att hyvla,
vi måste jobba imorron, lördag. jippie (positivt dock att vi inte behövde jobba över så mycket idag)
# När vi kom hem från jobbet ringde mamma och frågade vart vi var, insåg i samma stund att vi hade glömt henne på jobbet haha! var tvungen att köra ut till Älandsbro igen för att hämta henne. DRYGT!

Jag hoppas nu interligt att inget mer ska hända mej idag! :)
ska gå och ta en välförtjänt powernap nu, sen bär det av mot solum och brännbollstävlingen
sen Harry Potter på bio med Lajs & co.


So long!


Kommentarer
Postat av: tess

stackars Jen då.
Jag kan säga att jag haft hlvetesdag både igår o idag med, så du behöver inte känna dej ensam. Den här dagen kan ta sig nånstans.

2007-07-13 @ 18:35:18
Postat av: Helen

hahaha låter som en toppen dag det där ju! hahaha

2007-07-14 @ 11:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback