sommarslut

Känns helt sjukt att sommaren är slut!
Småsyksonen har börjat skolan och själv far jag upp på torsdag..

Resan upp till Umeå lär ju bli intressant, ska ju fara med en av pappas åkare, Uffe.
I hans lastbil! hejhej bilen, haha!
Mamma och pappa anser inte att dom har tid att skjutsa upp mej så dom lejjer bort jobbet till han, tack tack :)

image80

tur att jag köpte en riktig truckerkeps i sommar, den kommer ju väl tillpass nu !

dagens låt: Rihanna - shut up and drive!

nu ska jag tvätta lite.
so long!

Kommentarer
Postat av: Helen

hahahahahahaha jen i en lastbil med truckerkeps!!! haha måste ha bild!!! haha du kommer va så söt så! haha

2007-08-27 @ 16:07:58
Postat av: flips

ring mig när du är hemma!=)

2007-08-28 @ 10:51:26
Postat av: tess

hahaha fy faan va givet jen

Postat av: Teodoralba

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2010-05-19 @ 08:20:18
URL: http://teodoralba.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback