I'm back

Ja nu har vi internet igen, men imorron far jag min bror till Malmö så ni lär inte höra från mej på ett tag

Bjuder på några pics från yran. Håll till godo.
Kommer nog inte upp fler, för de var inte i det skicket att publiceras. (if you get the picture) haha





Löste även mitt livs första korsord idag! grymt stolt över min bedrift.
sen att det tog ett antal timmar att lösa
och att det var svårhetsgrad "lätt" hör inte till saken :)
rätt svar var iaf "hon kan hoppa långt"

Har just nu en stor smarthetskänsla i hela kroppen

so long

Kommentarer
Postat av: flips

såjäklaniiice

Postat av: tess

haha sköna bilder jen!

2007-08-13 @ 20:44:15
Postat av: Linda

kan du uppdatera någongång din tråkmåns!!! :D

2007-08-15 @ 00:57:41
URL: http://lindabeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback