senil?

Man kan ju tro att jag är det.. idag då jag åkte hem till härnösand (från umeå) så valde ju jag att lämna nycklarna i låset..väääldigt smart?!

Jag som vanligt sa "den här gången tror jag faktiskt att jag fick med mej allt"
Men som vanligt så glömde ju jag något viktigt.. nycklarna


image28'


Som tur var hade jag ju Heléne som var kvar i umeå så hon fick fara och hämta dom ur låset.
tack du är en räddande ängel!


Andra viktiga saker jag har glömt:
Täckbyxor då jag for till fjällen ett år
Mobilen på stadium i s-vall
Kameran på NH en kväll
Allmänna småsaker då man far i väg nånstans, tror inte jag har kommit iväg nån gång utan att ha glömt nåt
Men nu måste jag skärpa mej!

So Long!


Kommentarer
Postat av: Terese

Hahaha, fy faan Jenny! Hörde paniken i din röst när du ringde, haha, sånt är faan inte kul alltså, lilla paniken man får !
Ha det så bra i Åre nu!

Postat av: Helen

hahahhahaha. asså jenny vi måste ta tag i det här snart!!! haha.

2007-04-09 @ 23:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback