irish, ramlösa och lite saltapinnar

Har precis diskat, plockat undan tvätten och gjort lunch tills imorron, blev klyftpotatis med kycklingfilé samt lite sallad. orkade inte göra nåt åt fisken så den ligger kvar i kylen tills imororn, men nu har jag iaf köpt potatisen så jag behöver inte handla tills imorron iaf, skönt!

ska snart gå och tvätta av sminket och krypa ner i sängen och kolla på det nya avsnittet av HEROES!
Äntligen har 119 kommit! jag linda och sandra som väntat så länge! image41

Avslutar med ett fint citat från Hiro Nacamura: "heroes don't run!"
det kan ni fundera över
godnatt världen!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jenny ditt lilla as, gå o koppa min avslutningsfras, just like that. Om jag minns rätt så va det du som garva åt det.
No more copying me du haha
So long


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback