I'm Back!

Nu är jag tillbaka på bloggen igen!  Sagaveckan med SNÖVITspexet över så nu har jag blivit människa igen och inte en maskin som inte har tid att sova. Har varit grymt roligt men det är lite skönt att det är över nu för jag hade inte pallat en vecka till i det där tempot!


                                         image39



jag och helen var iväg på stepmuskel idag, uscha vad det gick dåligt för mej, men det gick ju iaf!

på vägen hem sa både helen och jag en massa osmarta saker.. vi måste nog läsa på våra biologikunskaper tror jag!

Helén: Alltså granarna tappar ju sina barr till sommaren
Jag: Nej helén det gör dom inte
Helén: meh, dom blir ju brun iaf!

Jag: kolla vilken ocean!
(till en vattenpöl)

Vad är problemet med oss här borta på 11 a??


Kommentarer
Postat av: Helén

haha ja..ge mig en biologi bok haha. fyy fan vad dum man kan va ibland..eler ibland...ofta! haha

Postat av: Tess

Härligt Jen, back on track. Jaa du trodde förstås det var oceanien du såg flyta omkring inne i skogen? hahaha (Synd bara att oceanien är en kontinent, inte ett hav haha)

2007-04-24 @ 21:05:35
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: Linda

hallå, hur kan någon som inte skrivit på år och dag får 2 kommentarer på en gång, furrigt! men roligt att du är tillbaka jenny. hej hopp.

2007-04-24 @ 21:50:47
URL: http://lindabeach.blogg.se
Postat av: popis-jen

ja jag trodde ju vet liksom. är lite blond här borta på 308! :P

2007-04-24 @ 22:10:12
Postat av: Williamrebecca

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2009-06-18 @ 07:40:54
URL: http://williamrebecca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback