SVERIGES MITTPUNKT ;)

Hemma i Härnösand (Härnta) igen. Känns skönt på ett sätt att vara hemma igen, vara liten igen. det är konstigt det där, man blir automatiskt typ tre år yngre då man kommer hem. bra eller dåligt? bestäm själv.

Har jobbat hela helgen, riktigt trist men det är pengar. Fick köra truck, riktigt roligt! haha
Kände knappt igen stället när jag var där, mycket nytt folk och dörren hade byggts om så jag hittade inte ens in till en början...

Fick en liten tankeställare i lördags då jag jobbade. en av de nya killarna var en sån där "typisk raggare", alltså en kille som inte har nån hjärna och bara snackar en massa skit.
ja jag vet, jag har fördomar. men erkänn, jag är inte riktigt ensam.
men iaf, det var första intrycket av grabben och han gjorde det inte bättre genom att tro att jag var helt lost på stället och inte kunde någonting. Han började snacka om hur stället fungera de med mej som om jag aldrig varit där förut och det gjorde mej lite less. inte första gången en kille på jobbet tror att jag som tjej inte kan mer än bita på naglarna till vardags. hej!

Men efter att jag hade jobbat med han en hel dag och insett att han var en "raggare" med mer än en grovsnus under läppen insåg jag att jag hade sån grym förutsättning om vad han varit för människa, insåg jag att det var jag och inte han som satt inne med fördomarna.  





Helgens låt: Smack that - akon & eminem

Kommentarer
Postat av: Durmer

Jag lägger min röst på att det är bra.

Postat av: Anonym

oväntat att du skulle ta den låten haha

2006-12-04 @ 18:28:13
Postat av: Terese

Förutsättning?;)
Ja det lät ju inte kul det där du, men han kanske bara ville va snäll, du hade nog uppskattat det om du varit ny på riktigt:)
Ha d så bra där hemma!
Ciao bella

2006-12-04 @ 18:39:22
URL: http://teresealex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback